Odpowiedzi

2009-12-09T18:08:39+01:00
"Kwiat pustyni"
"O dwóch takich co ukradli księżyc"
"W pustyni i w puszczy"
"Quo vadis"
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:13:22+01:00
1.Dziewczyna Ameryki 2 : Pierwszy Krok

"Dla Laury Langlie świetnej agentki i jeszcze lepszej przyjaciółki"/

2.Zakazany Świat

"Dla Sofii, mojego anioła stróża w bezkresnym świecie słów"

3.Podwójna Rola

"Dla Anne, Dereka, Thorne`a i Franki Dorothy"

4.Szukając siebie

"Dla wszystkich czytelników,którzy sami się o to prosili".