Odpowiedzi

2009-12-09T18:18:23+01:00
Skorupiaki-podtyp stawonogów w większości wodnych. Wiele gatunków wchodzi w skład planktonu. Znanych jest ponad 50 tysięcy gatunków.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:41:49+01:00
Skorupiaki (Crustacea), podtyp stawonogów, tradycyjne ujmowany w gromadę. Ok. 42 tys. gatunków, większość występuje w morzach i wodach słodkich. Najmniejsze gatunki nie przekraczają 1 mm długości, najwięksi przedstawiciele dochodzą do ok. 80 cm długości. Ciało skorupiaków składa się z głowy, tułowia i odwłoka, u niektórych gatunków występuje głowotułów powstały z zespolenia przedniej części tułowia z głową.
12 3 12