Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T20:34:13+02:00
(×√2-1)(×√2+1)-(×+2)=2x²-1-x-2=2x²-3-x
2(a-b)²-(a+b)²=
=2*(a²-2ab+b²)-(a²+2ab+b²)=
=2a²-4ab+2b²-a²-2ab-b²
=a²-6ab+b²
2009-09-05T20:49:55+02:00
(2x²-1)-(x+2)
2x²-1-x-2
2x²-x-3

2(a-b)²-(a+b)²=2(a²-2ab+b²)-(a²+2ab+b²)=2a²-4ab+2b²-a²-2ab-b²=a²+b²-6ab
2009-09-05T22:11:30+02:00
(×√2-1)(×√2+1)-(×+2)= 2x²-1-x-2=2x²-3-x
2(a-b)²-(a+b)²=2(a²-2ab+b²)-(a²+2ab+b²)=2a²-4ab+2b²-a²-2ab-b²=a²-6ab+b²