Napisz notatkę w której zachęcisz do odwiedzenia Radomia ! Muszą być uwzględnione zabytki i dlaczego zachęcasz ! może być np napisane : że ma bogatą historie ! bardzo proszę o pomoc ! ;p
max 5 zdanek .
Szybkie i Poprawne odpowiedzi ! ;dd

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:11:14+01:00
Wedłud mnie radom jest bardzo ciekawym miastem polski. ma bardzo bogatom historie oraz zabytki. zwiedzanie radomia morzna prowadzić na dwa sposoby jednym z nich jest zwiedzanie pieszo natomiast drugim zwiedzanie własnym środkiem transportu lub komunikacją miejską. myślę że radom jest ciekawym miastem do zwiedzania na wakacjach lub w czasie przerwy świątecznej. w tym mieście jest bardzo dużo ciekawych żeczy więc na jego zwiedzanie potrzeba paru dni.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T19:44:53+01:00
Radom to piękne miasto ,które wartozwiedzić. W lato zainteresowanie Radomiem rośnie, ponieważ odbywa się tu Air Show, które wywołuje wiele emocji.to zwiedzić.Gdy nie ma pogody w ratuszu miasta Radom można zwiedzić Kościół ewangelicko-augsburski i Dawny gmach komisji województwa sandomierskiego.Najbardziej odwiedzanym przez turystów miejscem jest resursa obywatelska,która zachywca swoim wyglądem ze starych lat
2 4 2