Odpowiedzi

2009-12-09T18:17:50+01:00
Miejsce akcji: WERONA
dlaczego była to nieszczęśliwa miłość: Ponieważ nie mieli zgody rodziców.
Poznali się na balu maskowym wydanym przez rodziców Julii.
Wzajemne wyznania kochanków mieszają się tu z nieśmiałością, bezwstydem i odwagą.

Mam nadzieję że się przyda. :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:17:36+01:00
Miejsce akcji.
Werona
Postawa bohaterów.
Romeo- marzy o prawdziwej miłości, nie rozumie wzajemnej nienawiści między rodami
Julia- jest młoda, nie myśli o małżeństwie. Jest nieszczęśliwa z powodu próbu zaślubienia jej z Parysem
Rodzaj miłości romea do julii
Jest to miłośc od pierwszego widzenia- bardzo uduchowiona
jak doszło do ich poznania
Poznali się na balu u Kapuletich. Romeo wszedł tam w przebraniu
dlaczego była to nieszczęśliwa miłość.
Ich miłość byla skazana na niepowodzenie i porażkę z powodu nienawiści między ich rodami
67 3 67
2009-12-09T19:04:34+01:00
Miejsce akcji.
Werona
Postawa bohaterów.
Romeo- marzy o prawdziwej miłości, nie rozumie wzajemnej nienawiści między rodami
Julia- jest młoda, nie myśli o małżeństwie. Jest nieszczęśliwa z powodu próbu zaślubienia jej z Parysem
Rodzaj miłości romea do julii
Jest to miłośc od pierwszego widzenia- bardzo uduchowiona
jak doszło do ich poznania
Poznali się na balu u Kapuletich. Romeo wszedł tam w przebraniu
dlaczego była to nieszczęśliwa miłość.
Ich miłość byla skazana na niepowodzenie i porażkę z powodu nienawiści między ich rodami
1 5 1