Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:13:22+01:00
Od 18:32-19:00 jest 28 min
od 19:00 - 24:00 jest 5 godz czyli 300 min
300 min + 28 min = 328 min
odp.do połnocy jest 328 min.
4 4 4
2009-12-09T18:14:40+01:00
4 h 28 min czyli 268min
Odp:Do północy zostało 268min
Liczę na najlepszą odpowiedź. :)
4 3 4
2009-12-09T18:25:48+01:00
24.00-18.32=6,08godzin
1godzina-60minut
6.08 godziny-

6.08godz × 60 minut = 328 minut
2 5 2