Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T20:53:20+02:00
A) kilo - tysiąc
b) centy - jedna setna
c) giga - miliard
d) mega - milion
e) mili - jedna tysięczna
f) nano - jedna miliardowa
g) decy - jedna dziesiąta
h) hekto - sto
1 5 1
2009-09-05T20:54:35+02:00
A) kilo- 1 000
b) centy-0,01
c) giga-1 000 000 000
d) mega-1 000 000
e) mili-0,001
f) nano-0,000 000 001
g) decy-0,1
h) hekto-100
1 1 1
2009-09-05T21:02:34+02:00
A) kilo - (k) tysiąc
b) centy - (c) jedna setna
c) giga - (G) miliard
d) mega - (M) milion
e) mili - (m) jedna tysięczna
f) nano - (n) jedna miliardowa
g) decy - (d) jedna dziesiąta
h) hekto - (h) sto