Odpowiedzi

2009-12-09T18:22:31+01:00
Wszystkiego dobrego w dniu Świąt Bożego Narodzenia.
Życzę Ci, aby twe święta minęły mile i bardzo spokojnie.
Aby nic nie stanęło Ci na drodze nowego życia.
Smacznych potraw i dużo prezentów, oraz abyś sam dzielił się prezentami z innymi.

Wesołych Świąt.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:22:07+01:00
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę panu dużo zdrowia, szczęścia, a przede wszystkim umiejętności dzielenia się nim z innymi. Żeby odkrył pan radość płynącą z dzielenia się opłatkiem, prezentami oraz swoim sercem