Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:19:56+01:00
Ochrona środowiska jest w dzisiejszych czasach niezbędna. Człowiek zniszczył już wiele walorów przyrody i robi to nadal. Nasuwa się więc pytanie: "Jak ja mogę chronić przyrodę?" Otóż są pewne sposoby...

1) Gaszenie światła po wyjściu z pokoju, wyłączanie telewizora, radia i komputera, gdy już nikt z nich nie korzysta.

2) Dbanie o czystość środowiska, nie wyrzucanie śmieci na ulicę, a także segregowanie odpadów.

3) Korzystanie z ekologicznych środków transportu (np. rower)

4) Zabieranie na zakupy własnej torby, aby nie pakować produktów w plastikowe torebki ze sklepu.

5) Zwracanie większej uwagi na kupowane produkty. Jeśli są oznakowane symbolami, które świadczą o ich pozytywnym wpływie na środowisko naturalne (np. opakowanie nadające się do recyklingu; nie testowane na zwierzętach, itp.) są to wówczas produkty ekologiczne.

6) Zakręcanie wody, gdy nie jest już potrzebna, dokręcanie kranów.

7) Nie rozpalanie ognisk w lasach lub na polach w czasie podwyższonego zagrożenia pożarowego.

8) Używanie antyperspirantów w kulkach, nie dezodorantów w sprayu zawierających freony.
10 2 10
  • ice
  • Rozwiązujący
2009-12-09T18:21:28+01:00
Nie śmicić , zużyte baterie wrzucać do specjalnych pudelek
3 1 3
2009-12-09T19:05:24+01:00
-Gaś światła po wyjściu z pokoju, wyłącz telewizor radio i komputer, gdy nikt z nich nie korzysta.

-Dbaj o czystość środowiska, nie wyrzucanie śmieci na ulicę, a także segreguj odpady

- Korzystaj z ekologicznych środków transportu (np. rower)

-Zabieranie na zakupy własne torby, aby nie pakowac
produktów w plastikowe torebki ze sklepu.

-Zwracanie większej uwagi na kupowane produkty. Jeśli są oznakowane symbolami, które świadczą o ich pozytywnym wpływie na środowisko naturalne (np. opakowanie nadające się do recyklingu; nie testowane na zwierzętach, itp.) są to wówczas produkty ekologiczne.

- Zakręcanie wody, gdy nie jest już potrzebna, dokręcanie kranów.

- Nie rozpalanie ognisk w lasach lub na polach w czasie podwyższonego zagrożenia pożarowego.

- Używanie antyperspirantów w kulkach, nie dezodorantów w sprayu zawierających freony.
2 1 2