Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:20:48+01:00
0,2= 20%
0,15=15%
0,1=10%
razem 45%-odp:)
2009-12-09T18:27:13+01:00
Cenę towaru obniżono o 0,2wartości, nową cenę obniżono o 0,15 a tę ostatnią o 0,1. O ile procent obniżono cenę towaru w rezultacie tych obniżek?

0,9 x 0,85 x 0,8a =0,612= 61,2%

39,8%
probably
2009-12-09T22:27:52+01:00
0,2=20%
0,15=15%
0,1=10%
po dodaniu: 20%+15%+10%=45%
Odp. Obniżono o 45% .