Krótki artykuł o zegarze
- jest koloru zielonego a obręcz ma plastikową w kolorze złotym
- jest kwadratowy
- kupiłem go rok temu (ja)
- wskazówki ma czarne
- używam go na każdej lekcji
- moje uczucia do niego
( wiem że śmieszne ale np kocham ten zegar i nie wyobrażam sobie lekcji bez niego )
Daje najlepszą odpowiedź
Pomocy !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:29:32+01:00
Niewiem czy o to chodziło :

Po polsku :
Mój zegar jest koloru zielonego, a obręcz ma plastikową w kolorze żółtym. Jest kwadratowy. Został przeze mnie kupiony rok temu. Jego wskazówki są koloru czarnego. Używam go na każdej lekcji, gdyż bardzo lubie ten zegar. Służy mi już długi czas, dlatego bardzo go kocham.

Po angielsku :
My clock is green and has a plastic ring in yellow. Is square. I was bought a year ago. His tips are black. I'm using it on every lesson, because I like it a clock. Serves me a long time now, because I love him very much.
1 5 1
2009-12-09T18:29:58+01:00
I bought it a year ago. Is green and has a plastic ring in gold. Is square, has black tips. I love this clock and I use it on every lesson.
2 3 2