Odpowiedzi

2009-12-09T18:35:30+01:00
CH3-CH2-CH2-CH2-CH2-CH3 heksan
CH3-CH2-CH2-CH2-CH3 pentan
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:36:32+01:00
C6H14 - heksan

H H H H H H
| | | | | |
H - C - C - C - C - C - C - H
| | | | | |
H H H H H H


C5H12 - pentan

H H H H H
| | | | |
H - C - C - C - C - C - H
| | | | |
H H H H H


CH3-CH2-CH2-CH2-CH2-CH3 heksan
CH3-CH2-CH2-CH2-CH3 pentan
(Wzory skrócone)


H (wodór) powinien się znajdować przy C