Uporządkuj wydarzenia chronologicznie.(Krzyżacy)

1polowanie na niedźwiedzia
2napas na posła
3uprowadzenie Danuśki przez krzyżaków i Niemka
4uratowanie Zbyszka przez Danusię
5waljka Juranda z krzyżakami w szczytnie
6pojedynek Zbyszka z Gotfrydem
7wyprawa Jagienki i Zbyszka po bobra
8walka macko z Liechtensteinem
9okaleczenie Juranda
10spotkanie Sandersa
11aak tura na damy i zabicie go przez Zbyszko
12slubowanie Zbyszka Danusi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:26:17+01:00
1polowanie na niedźwiedzia
2napas na posła
3uprowadzenie Danuśki przez krzyżaków i Niemka
4uratowanie Zbyszka przez Danusię
5waljka Juranda z krzyżakami w szczytnie
6pojedynek Zbyszka z Gotfrydem
7wyprawa Jagienki i Zbyszka po bobra
8walka macko z Liechtensteinem
9okaleczenie Juranda
10spotkanie Sandersa
11aak tura na damy i zabicie go przez Zbyszko
12slubowanie Zbyszka Danusi
2009-12-09T18:25:55+01:00