Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T21:51:05+02:00
X = 1,3(12)
100x = 131,2(12)
99x= 129,9
x=1299/990

x = 0,0(7)
10x = 0,(7)
9x = 0,7
x=7/90

x = 17,(71)
100x = 1771,(71)
99x =1754
x=1754/99
2009-09-05T22:18:58+02:00
Wg mnie chodzi o to żeby daną liczbę (okresową) przedstawić w postaci ułamka a to przedstawienie ma być za pomocą równania:

a=1,3(12)
100a=131,2(12)
99a=129,9
a=1299/990
a=433/330

b=0,0(7)
10b=0,7(7)
9b=0,7
b=7/90

c=17,(71)
100c=1771,(71)
99c=1754
c=1754/99