Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:35:01+01:00
Uwaga!
W dniu(data) odwołany jest wieczór muzyczny "Polskie pieśni patriotyczne" z powodu remontowania lokalu. wieczór odbędzie się (data) o godz. (godzina).
bardzo przepraszamy za zmniane daty . i serdecznie zapraszamy na aktualny dzień .
30 3 30
2009-12-09T18:36:47+01:00
Zawiadomienie
Uprzejmie informujemy o odwołaniu wieczorku muzycznego pt.Polskie pieśni patriotyczne, z powodu niesprzyjających warunków pogodowych. Termin zostaje przełożony na dzień 7 stycznia 2010 roku na godzinę 12.30.
Pzepraszamy i mamy nadzieję, że zaszczycą nas państwo swoją obecnością.
Organizatorzy
23 4 23