Odpowiedzi

2009-12-09T18:35:18+01:00
Pole sześcianu to 2 * pole podstawy + 4 * pole boczne
w sześcianie wszystkie boki są równej długości, czyli:
2 * (a*a) + 4 * (a*a) = 726
2 a^2 + 4a^2 = 726
6a^2 = 726
a^2 = 121
a = 11



a^2 to a do potęgi drugiej
Mam nadzieje ze pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:37:24+01:00
726cm²/6=121cm²-to jest pole 1 sciany
√121=11-to jest długość jednej krawędzi
Odp. Długość 1 krawędzi wynosi 11cm zaś wszystkich 11*12=132cm
(Prosze o max za rozwiazanie :D)