Odpowiedzi

2009-09-05T21:38:18+02:00
Jeden ma 28 miesięcy czyli 2 lata i 4miesiące
drugi ma 56 miesięcy 4 lata i 8miesięcy
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T21:40:19+02:00
7*12=84[miesięcy]
84/3=28[miesięcy]
28/12=2,(3)[lat]-wiek młodszego brata
28*2=56[miesięcy]
56/12=4,(6)[lat]=wiek starszego brata
3 3 3
2009-09-05T21:54:32+02:00
Y- wiek w miesiącach starszego
x- wiek w miesiącach młodszego

x+y=84
2x=y

2x+x=84
x=28 miesięcy = 2lata 1/3 roku
y=56 miesięcy = 4lata 2/3 roku
3 3 3