Odpowiedzi

2009-12-09T18:32:47+01:00
Anlässlich des Weihnachtsfestes
Liebe, Lust.
Tasty Karpfen
Weihnachts-Wafer.
Die Macht der Geschenke
und lächelt


Z okazji Bożego Narodzenia
miłości pragnienia.
Karpia smacznego
opłatka wigilijnego.
Moc prezentów
i uśmiechów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:28:28+01:00
Anlässlich des Weihnachtsfestes, Ich lege die herzlichsten Wünsche für Sie. Lassen Sie sich schöne Ferien. Sound, Songs und Weihnachtsliedern an Heiligabend kurz nach Einbruch der Dunkelheit. Und die Freude in das neue Jahr.

Z okazji Bożego Narodzenia, składam Wam serdeczne życzenia. Niech Wam święta miłe będą. dźwiękiem, śpiewem i kolędą przy Wigilii tuż po zmroku. I radości w Nowym Roku.