Odpowiedzi

2009-09-05T22:03:59+02:00
Tg30 stopni=√3/3
H- wysokość graniastosłupa
H=tg30*6cm=√3/3*6cm=2√3cm
Pp- pole podstawy
Pp=(6cm)² =36cm²
V-objętość graniastosłupa
V=Pp*H
V=36cm²*2√3cm=72√3cm sześciennego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T22:13:28+02:00
Objętość graniastosłupa V=Pp×H
przekątna ściany bocznej 12
wysokość graniastosłupa 6√3
Pp=6² = 36 cm²
V= 36 × 6√3 = 216√3 cm³

V - objętość
Pp - pole podstawy
H - wysokość graniastosłupa
2009-09-05T22:36:38+02:00
V=Pp*H
przekątna ściany bocznej 6√2
Pp=6² = 36 cm²
skoro podstawa ma 6 to H = 6√3

V=36*6√3=216√3 cm³

Dla mnie wyszło tak ;DD

to nagmatwaliśmy ;p