Zadanie proste, mi się nie chce myśleć ;p

Utwórz czasowniki DOKONANE od podanych niedokonanych ;))

1. tańczyć
2. gotować
3. biegać
4. śpiewać
5. słuchać
6. grać
7. myśleć
8. pływać
9. malować
10. piec
11. pisać
12. prać
13. stroić
14. zmywać
15. naprawiać
16. uczyć się
17. rysować
18. kręcić
19. otwierać
20. zamykać
21. tworzyć
22. czytać
23. myć
24. sprzątać
25. zakładać
26. robić

Pierwszą odpowiedź zaznaczę jako najlepszą ;DD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:33:38+01:00
1. zatańczyć
2. ugotować
3. pobiec
4. zaśpiewać
5. wysłuchać
6. zagrać
7. pomyśleć
8. popłynąć
9. namalować
10. upiec
11. napisać
12. wyprać
13. ustroić
14. pozmywać
15. naprawić
16. nauczyć się
17. narysować
18. zakręcić
19. otworzyć
20. zamknąć
21. stworzyć
22. przeczytać
23. umyć
24. posprzątać
25. założyć
26. zrobić
2009-12-09T18:36:42+01:00
1. tańczyła
2. gotowała
3. biegła
4. śpiewała
5. słuchała
6. grała
7. myślała
8. pływała
9. malowała
10. piekła
11. pisała
12. prała
13. stroiła
14. zmywała
15. naprawiała
16. uczyła się
17. rysowała
18. kręciła
19. otwierała
20. zamykała
21. tworzyła
22. czytała
23. myła
24. sprzątała
25. zakładała
26. zrobiła

1 5 1