Jak będzie po angielsku:
1. Ona leczy zwierzęta.
2. Ona uprawia zboże.
3. Ona broni oskarżonych(w sensie że jest prawniczką)
4.Ona pracuje w firmie i podejmuje decyzje.
a piąte zdanie ma byc związane z inżynierem, ale nie wiem jakie zdanie do niego wymyślec...
Prosze o pomoc:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:34:52+01:00
She cures pets.
She plants grain.
She defends accused.
She works in a company and makes decisions.
She tells the workers how to build.
2009-12-09T18:35:31+01:00
1. She treats animals.
2. She grows corn.
3. She is accused of weapons
4.Ona working in the company
and take decisions.
propozycja do 5
inżynier zarabia duzo pieniędzy:) może się nada a oto tłumaczenie:)
5.inżynier earn much money
powodzenia i polecam się na przyszłosc :)
(mam naszieję że dostanę naj:))
pozdrawiam:)
2009-12-09T18:37:47+01:00
1. She cures animals
2. She grows cereal
3. She protects/defends defendants
4. She works in company and makes a decisions