Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:34:26+01:00
A) 16,7- (12,8 + 16,7)=16,7-29,5=-12,8
b) - 1,6 - (4,7 -1,6)=-1,6-3,1=-4,7
c) 2,8 - (2,8-5,5)=2,8-(-2,7)=2,8+2,7=5,5
d) -6,35 - (6,35 + 1,2) =-6,35-7,55=13,9
1 5 1
2009-12-09T18:37:18+01:00
A) 16,7-(12,8+16,7) = 16,7-29,5 = 12,8
b) -1,6 - (4,7 - 1,6) = -1,6 -4,7+ 1,6 = -4,7
c) 2,8 - (2,8 - 5,5) = 2,8 - 2,8 + 5,5 = 5,5
d) - 6,35 - (6,35+1,2) = -6,35-6,35 - 1,2 = -13,9
2009-12-09T18:37:32+01:00
A) 16,7- (12,8 + 16,7)=16,7-29,5=-12,8
b) - 1,6 - (4,7 -1,6)=-1,6-3,1=4,7
c) 2,8 - (2,8-5,5)=2,8-(-2,7)2,8+2,7=5,5
d) -6,35 - (6,35 + 1,2)=-6,35-7,55=-13,9
Najpeirw wukonujesz to co jest w nawiasach a potem już normalnie