Odpowiedzi

2009-12-09T18:40:21+01:00
W psalmie nr.118 dziękujemy panu za jego dobro i łaskę w stosunku do nas oraz za to,że jest z nami w trudnych chwilach i nas wspiera,przez co nie musimy się lękać.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:58:14+01:00
W psalmie 118 dziękujemy Bogu za to, że jest Zbawcą, jesteśmy mu za to wdzięczni.
Dziękujemy mu za jego dobro i łaskę.
Fragment psalmu:
,,Wszyscy dziękujcie Panu, Bo Jego łaska nad nami na wieki''.

Mam nadzieje że pomogłam . ;]
Pzdr. ;))