Odpowiedzi

2009-12-09T18:36:56+01:00
Myślę, że kapłan zastępuje Boga, więc odgrywa rolę Chrystusa, a Kościół to niewiem. Ktoś inny może pomoże.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:39:00+01:00
Kaplan udziela nam chrztu i zbliża do kościoła.Zastępuje p. Jezusa Chrystusa.
Kościół to inaczej budynek w którym odgrywa się msza św. w której zbliżamy się do Boga.
2009-12-09T18:49:27+01:00
Kapłan odgrywa role taką jak że jak ktoś się bedzie żenił to da ślub itd. a kościuł odgrywa że można się puść pomodlić