Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:38:42+01:00
Taki łańcuszek przekazywany listami lub notatkami między mieszkańcami wsi i miast, pierwowzór współczesnych łańcuszków internetowych/ Zawierał modlitwę do św. Antoniego. Teraz już raczej wyszedł z użytku, gdyż musiał się rozprzestrzeniać tą konwencjonalną drogą.
34 4 34
2009-12-09T18:43:26+01:00
Taki łańcuszek przekazywany listami lub notatkami między mieszkańcami wsi i miast, pierwowzór współczesnych łańcuszków internetowych/ Zawierał modlitwę do św. Antoniego. Teraz już raczej wyszedł z użytku, gdyż musiał się rozprzestrzeniać tą konwencjonalną drogą.


Np.
Łańcuszek Św. Antoniego

Św. Antoni módl się za nami, za nasze zdrowie daj nam szczęście i
uproś Błogosławieństwa Bożego dla naszej rodziny, dla znajomych,
chorych i nieszczęśliwych. Oświeć umysły naszej
24 3 24