Odpowiedzi

2009-12-09T18:39:41+01:00
Adam i EWa.;D
Tristan i Izolda
Ligia i Winicjusz(Quo vadis Henryka Sienkiewicza) ; ss
1 5 1
2009-12-09T18:41:59+01:00
Tristan i Izolda
Makbet i Lady Makbet
Adam i Ewa
Odyseusz i Penelopa
Zbyszko i Danusia
Winicjusz i Ligia
Michal Wołodyjowski i Basia
Eros i Psyche
Orfeusz i Eurydyka
Jan III Sobieski i Marysieńka
Don Kichot i Dulcynea
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:44:00+01:00
Romeo i Julia
Tristan i Izolda
Orfeusz i Eurydyke
Abelard i Heloiza
Lancelot i Ginewra
Werter i Lotta (nie byli razem - motyw martyrologiczny, bohater romantyczny)
Eros i Psyche
Odyseusz i Penelopa
Parys i Helena
Tadeusz i Zosia
Andrzej Kmicic i Oleńka Billewiczówna

Jeśli w grę wchodzi lit. współczesna to cała masa z Władcy Pierścieni:
Faramir i Eowyn
Aragorn i Arwena itd.
1 5 1