2. Uzupełnij wzór na pole dowolnego trójkąta.
P=2*................=........................,
gdzie:
a-podstawa h- wysokość
3. Uzupełnij pole równoległoboku .
P=2*..........=..............
4. Pole deltoidu
P=....................., gdzie a-.........., b - .............

3

Odpowiedzi

2009-12-09T18:41:49+01:00
2.
P= 1/2 a * h

3.
P=a*h

4.
P= 1/2(a+b) a,b-podstawa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • zizi
  • Początkujący
2009-12-09T18:43:38+01:00
Pole trójkata - P=¹₂ a×h
pole równoległoboku - P=a×h
pole deltoidu - P=¹₂ a×b
a-1 przekątna
b- 2 przekątna
2009-12-09T18:43:28+01:00
Pole trójkąta :
P = a * h : 2
Pole równoległoboku:
P= a*h
a-podstawa h-wysokość
Pole deltoidu
P=d1*d2 : 2
d1,d2- przekątne
1 5 1