Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:41:34+01:00
Ewangelie opisują życie i działalność Jezusa Chrystusa.
Dzieje Apostolskie i listy opisują życie oraz działalność apostołów.
Apokalipsa opisuje czasy ostateczne

To tak najkrócej ;PP
4 3 4
2009-12-09T18:54:35+01:00
Ewangelie-opowiadają o dziejach Chrystusa i Jego nauce

dzieje apostolskie-Dotyczą wczesnego okresu chrześcijaństwa, czasów, kiedy to naukę Chrystusa głosili pierwsi jego uczniowie.

listy-Zawierają wykładnię nauki chrześcijańskiej.
To trzynaście listów świętego Pawła, jeden anonimowy, list Jakuba, dwa listy Piotra, trzy listy Jana, jeden list Judy.

apokalipsa ś.jana-To księga prorocza, wizja ukazująca za pomocą tajemniczych symboli przyszłe losy ludzkości i koniec świata.

3 5 3
2009-12-09T19:46:47+01:00
Ewangelie opisują życie Pana Jezusa,a ogólnie jego działalnośc

Dzieje apostolskie i listy dotyczą czasy, gdy naukę Chrystusa głosili pierwsi Apostołowie

Apokalipsa dotyczy czasy przyszłego,czyli tego co ma się wydarzyc, jaki będzie nasz sąd ostateczny
6 2 6