Odpowiedzi

2009-12-09T18:43:31+01:00
Gdybym byl dorosly to staral bym sie przezyc swoje zycie jak najgodniej. Starala bym sie popelniac jak najmiej bledow i uczyc sie na tych popelnionych.Nikt z ludzi nie zasluguje na sprawianie mu bolu wiec tego tez bym sie starala przestrzegac. Pomagala bym innym i starala sie zapewnic dzieciom tego czego ja jako czlowiek nie mialam w dziecinstwie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:50:52+01:00
Być dorosłym, to bardzo trudna rzecz. Trzeba uporać się z wieloma sprawami, które nadarzą się na naszej drodze. Gdybym była dorosłym człowiekiem, to zapewne miała bym wiele właśnie takich spraw na drodze. Chciałabym spełnić swoje marzenie zawodowe, jakim jest zostnie wokalistką muzyczną. Chiałabym mieć dużą rodzinę i dom jednorodziny. Przede wszystkim chciałabym pomagać innym. Bo, to odgrywa dużą rolę w moim życiu. Oddawałabym wtedy pieniądze na domy dziecka, itd.Oddawałabym krew dla innych potrzebujących ludzi. Mam nadzieję,że gdy będę dorosła nie zapomnę co jest dla mnie najważniejsze. Że najważniejsza jest dla mnie Rodzina. Chciałabym również w między czasie zostać projektantką mody. Ale oczywiście trudno będzie mi pogodzić dwa etaty pracy. Dlatego też w między czasie będę koncertować i robić projekty. I wtedy też właśnie nie zapomnę o tym, o czym wcześniej wspomniałam o mojej Rodzinie i o mojej przyszłej Rodzinie, którą założę w przyszłości.