Ej to jest treść zadania prosze o rozwiązanie

Twój kolega odkręcił zawór i zalał szatnię szkolną musisz o tym powiadomić dyrektora szkoły ale nie chcesz wskazywać sprawcy szkody ułóż swoją rozmowę z dyrektorem stosując formy bezosobowe z zakończeniem -no lub -to, formy strony biernej albo formy zwrotne czasownika np.
- odkręcono...
- został odkręcony ...
- okręcił się...
daje naj i plis o szybką odpowiedz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:43:48+01:00
Panie dyrektorze.
Gdy czekałem z kolegami w szatni został odkręcony zawór, który spowodował, że zalało całą szatnie. Trzeba jak najszybciej coś poradzić, bo będą jeszcze większe zniszczenia.
1 5 1
2009-12-09T19:13:04+01:00
-Dzień dobry
-Panie detektorze !!!
-odkręcono zawór w szatni i cała jest zalana.