Połącz imiona postaci mitycznych z odpowiednimi opisami.
Prometeusz wyk. 12 prac
Hades król podziemnego świata zmarłych
Demeter bogini urodzaju
Hermes opiekun kupców i wędrowców
Tezeusz potwór żyjący na Krecie
Minotaur nauczył ludzi rozniecac ogień
Herakles wydostał się z labiryntu za pomocą nici

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:43:29+01:00
Prometeusz nauczył ludzi rozniecac ogień
Hades król podziemnego świata zmarłych
Demeter bogini urodzaju
Hermes opiekun kupców i wędrowców
Minotaur potwór żyjący na Krecie
Tezeusz wydostał się z labiryntu za pomocą
nici
Herakles wyk. 12 prac
tyle;)
14 4 14
2009-12-09T18:44:09+01:00
Prometeusz - nauczył ludzi rozniecac ogień
Hades- król podziemnego świata zmarłych
Hermes- opiekun kupców i wędrowców
Demeter- bogini urodzaju
Tezeusz-wydostał się z labiryntu za pomocą nici
Minotaur- potwór żyjący na Krecie
Herakles- wyk. 12 prac
7 4 7
2009-12-09T18:47:12+01:00
Prometeusz nauczył ludzi rozniecac ogień
Hades król podziemnego świata zmarłych
Minotaur potwór żyjący na Krecie
Demeter bogini urodzaju
Herakles wykonal 12 prac
Hermes opiekun kupców i wędrowców
Tezeusz wydostał się z labiryntu za pomocą
nici
5 4 5