Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:46:40+01:00
10,97m 23,77m wyraź w
a) m²
b) cm²
c) a

a)10.97mx23,77m=260,7569m²
b)10.97mx23,77m=260,7569m²=260,7569x100x100=2607569cm²
c)10.97mx23,77m=260,7569m²=260,7569÷100=2,607569a

2009-12-09T18:48:40+01:00
A)10,97razy23,77=260,7569m(kwadratowych)

b)260,7569m(kwadrat.)=2607569cm(kwadrat.)

c)jeśli a to ary to:

260,7569m(kwadratowych)=2,607569arów