Przetumaczyć związki frazeologiczne :
1.napaść z deszczu pod rynnę
2.miec nóż na gardle
3.wpuścić kogoś w maliny
4.nie ze mną te numery
5.cukier krzepki
6.świstak zawija sreberka
7.a łyźka na to
8.zrzucić perły przed wieprze
9.plagi egeiskie
10.kainowe znamie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:48:22+01:00
1. z kiepskiego położenia przejść w jeszcze gorsze
2. być zmuszonym
3. nabrać kogoś
4. nie dam się nabrać
5.
6. ściemnia
7.
8.ofiarowywać, dawać komuś coś dobrego, szlachetnego
9.plagi EGIPSKIE- nieprzeniknione ciemności, ciemnota umysłowa
10. grzech pierworodny
2009-12-09T18:59:41+01:00
1. Wpasc z jednych tarapatów w drugi jeszcze gorsze
2.Znajdowac sie w trudnej sytuacji
3.oszukac kogos
4.niewiem
5.niewiem
więcej nie pamiętam.