Odpowiedzi

2009-12-09T18:50:03+01:00
350K= 77*C
-373K= taka temperatura nie istnieje !
3*C= 276 K
158*C= 431 K
2009-12-09T18:51:08+01:00
350K= 77*C
-373K= nie istnieje temperatura niższa od -273.15 stopnia Kelvina
3*C= 276 K
158*C= 431 K

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:52:57+01:00
350K= 350-273 = 77°C
-373K= -373-273 = -646°C

3°C = 3+273 = 276K
158°C= 158+273 = 431K

przy zamianie °Celcjusza na Kelwiny do liczby stopni dodajemy 273 i otrzymujemy Kelwiny.