Odpowiedzi

2009-12-09T18:52:44+01:00
Mogę pomóc tylko w tym pierwszym.
To znaczy, że szlachcic w swojej zagrodzie jest jej panem. Nikt nie może wtedy mu się równać.
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:57:14+01:00
-szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie-każdy człowiek stanu szlacheckiego ma takie same prawa, niezależnie od tego czy jest bogaty czy biedny

-zastaw się,a postaw się-pokaż na co cię stać nawet za ostatnie pieniądze

-nową przypowieść polak sobie kupi ,że i przed szkodą,i po szkodzie głupi-nie wiem
49 4 49