Odpowiedzi

2009-12-09T18:53:09+01:00
Drodzy uczniowie!
Wczoraj w naszej szkole zgubiłem piórnik. Było to po 3 lekcji. Jest o w kształcie prostokąta, o kolorze niebieskim. Po bokach jest napisane klasa II a jest najlepsza. Bardzo mi zależy na tym piórniku. Znalazcę proszę o skontaktowanie się ze mną. Gwarantowana nagroda!
Jan Kowalski
18 3 18
2009-12-09T18:56:04+01:00
UWAGA !!!
proszę o pomoc w znalezieniu mi piórnika .Jest on niebieski w żółte fale a przy zapięciu przywieszone dwa breloczki jeden w kształcie serca a drugi w kształcie czterolisnej koniczyny .Piórnik ostatnio widziałam na ławce w sali nr 3 .
Jeżeli znajdziesz mój piórnik dostaniesz coś w nagrodę :)
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:01:32+01:00
Uwaga ! Uwaga ! :)
Drodzy uczniowie ! Zwracam się do was z wielką prośbą .
Wczoraj , tuż po czwartej lekcji , w sali nr 28 zostawiłam / łem swój piórnik . Wygląda on dość specyficznie . Jest koloru czerwonego , wykonanego z przyjemnego materiału . Na całym piórniku goszczą podpisy kolegów z mojej klasy . Żeby było łatwiej go rozpoznać , do zamka przyczepiony jest zielony kapsel . Znalazcę proszę o kontakt pod numer : ... ... ... . Czeka ciekawa i zadowalająca nagroda !

Z góry dziękuję , wasz kolega / koleżanka ...
12 4 12