Odpowiedzi

2009-12-09T18:51:54+01:00
Mysle ze sposob opisywania swiata teraz ludzie ukazuja piekno przyrodu i piekno wewnetrzne i zewnetrzne czlowieka.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:01:26+01:00
Poszukiwania w sztuce XX wieku to sposób na opisanie świata. Człowiek od zarania dziejów szuka odpowiedzi na podstawowe pytania związane z życiem, śmiercią i światem. Próbuje szukać i tłumaczyć sobie za pomocą różnorakich metod wszystko, co go otacza. Sztuka, jest próbą przelania na rzeczywistość owych domniemań czy udowodnień. Naturalnym zjawiskiem jest, że człowiek czuje potrzebę nazywania wszystkiego, by móc werbalnie przekazywać wiedzę o tym. Artyści 'nazywają' świat poprzez nadanie swoim ideom różnych form: obrazu, rzeźby i innych przedmiotów.
1 5 1
2009-12-09T19:50:34+01:00
Moim zdaniem jest jest to opisanie piękna matki natury oraz piekna naszego ciała z zewnątrz jak i z wewnątrz.
1 5 1