Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:52:59+01:00
Krawedz 36/6 =6
siatke sam zrobic to banalne
8 2 8
2009-12-09T19:10:33+01:00
Czworościan foremny ma 6 krawędzi a jego scianami i podstawą są takie same trójkąty równoboczne

skoro ma sześć krawędzi to każda krawędź ma 6cm bo:

36:6=6

skoro siatka ma być w skali 1:2 to każda krawędź będzie miała 3cm

narysuj jeden trójkąt równoboczny na środku a na każdym jego boku zbuduj kolejny taki sam trójkąt czyli to będzie wyglądać jak cztery trójkąty i każdy ma jeden bok styczny do tego środkowego
14 4 14
2009-12-09T19:33:00+01:00
Krawędz czworościanu:
36cm:6=6cm

statka w skali 1:2
każda krawędz bedzie miala 3 cm
6 4 6