Odpowiedzi

  • sdom
  • Rozwiązujący
2009-12-09T18:55:26+01:00
A=3
b=6
h=3
wzór=(a+b)*h:2
(3+6)*3:2=13,5
2 2 2
2009-12-09T18:57:40+01:00
Wzór (ab)*h:2

a=6
b=3
h=3

3+6=9 |
9*3=27
27/2=13,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:10:28+01:00
Narysuj trapez w układzie współrzednych i połącz 1 podany przez Ciebie punkt z ostatnim A z D i zauwazysz 2 trójkaty i liczymy ich pola
P₁=½ah
P₁=½*6*3
P₁=3*3
P₁=9
Teraz liczymy ten 2 trójkat dorysowujemy do trójkata ACB taki sam trójkąt styczny do prostej AB aby utworzyc kwadrat i liczymy pole tego kwadratu potem podzielime je na 2 i otrzymamy pole tego trójkąta
P₂=a*a
P₂=6*6
P₂=36
36/2=18
mamy pola obu trójkątów dodajemy je i otrzymujemy pole trapezu
9=18=27cm²
Odp.Pole trapezu równe jest 27cm²
Licze na max pkt za rozwiazanie :D

Odpowiedzi wyżej są złe w jaki sposób wyznaczyli długości boków po kratkach się nie da bo są na ukos ale oni o tym nie wiedza ze tak nie można 2 skopiował odpowiedz 1 w dodatku zła zadanie można policzyć tylko w taki sposób jak ja.
2 5 2