Czy te zdania są zrobione dobrze ?

Mój brat jest głupi, był głupi, i będzie głupi .
My brother is stupid, it was stupid, and he will be stupid.

Moja babcia ściga się z Kubicą w wyścigach na traktorach.
My grandma chases with Kubica in a race on a tractors.

Lubię bardzo chomiki, świnki morskie i inne koty, szczególnie w sosie pomidorowym.
I very like hamsters, guinea pigs, and other cats especially in tomato sauce.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:52:49+01:00
Mój brat jest głupi, był głupi, i będzie głupi .
My brother is stupid, *he* was stupid, and he will be stupid.

Moja babcia ściga się z Kubicą w wyścigach na traktorach.
My grandma chases with Kubica in a race on a tractors.

Lubię bardzo chomiki, świnki morskie i inne koty, szczególnie w sosie pomidorowym.
I very like hamsters, guinea pigs, and other cats especially in tomato sauce.

Jeden błąd :)
1 5 1
2009-12-09T18:53:16+01:00
Twój brat to on, nie it. Więc będzie
My brother is stupid, he was stupid, and he will be stupid.

drugie chyba dobrze...

3. I like hamsters, guinea pigs, and other cats very much, especially in tomato sauce.
;)
1 5 1