Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:53:11+01:00
Zdrowie jest bardzo ważne w naszym życiu. Bez niego w ogóle by nas tu nie było.

Wiele razy byłam świadkiem czyichś narodzin. Domyślam się jakie to szczęście mieć zdrowe dziecko. Rodzice takiego malucha są rozpromienieni szczęściem. Cieszą się, że stworzą prawdziwą, „silna” rodzinę.

Czasami takie pozytywne myślenie zostaje „zachwiane” poprzez czyjąś chorobę. Czy jest to dziecko, czy rodzic, nie jest to ważne.
Często dzieje się tak, że ludzie trącą zdrowy rozsądek, cały optymizm „legnie w gruzach”, cała nadzieja umiera. Większość ludzi zamiast walczyć i stawić czoła nieszczęściu, zamyka się w sobie i próbuje odilozowac się od świata. Myślą, że są ludźmi gorszymi od innych, mimo iż wszyscy wiedzą, że tak nie jest.
Najgorsze jest to, że nie chcą się przyznać do swojej choroby(ukrywając ja nawet przed najbliższymi), obawiając się pogardy i odrzucenia.
Dbajmy o zdrowie, bo zawsze jest ktoś dla kogo warto żyć!!!!!
2009-12-09T18:54:46+01:00
-zdrowia nie można kupić
-życie ma się tylko jedno
-dbanie o zdrowie to dłuższe życie
-możliwość oddawania krwi