Odpowiedzi

2009-12-09T18:53:50+01:00
2009-12-09T18:54:34+01:00
Która z kobiet jest najpiękniejsza w Polsce?
Jak nazywa się inaczej Państwo?
Jak nazywa się lud rządzący?
Pierwszy król Polski ?
(nie wiem)
(nie wiem)
..... wroga ?
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:59:09+01:00
Polonia - ludzie mieszkający poza granicami Polski. Czują się Polakami
Naród - wspólnota zamieszkująca dany kraj
Społeczeństwo
Mieszko - Nie wiem czy tu chodzi o Króla Polski ?
I Król Polski ... ?
Terytorium - Każde państwo posiada własne ..........
Suwerenność - zdolność danego kraju do sprawowania samodzielnej władzy bez zależności do innych państw.
12 3 12