Odpowiedzi

2009-12-09T18:56:48+01:00
Wyobraźnia jest potężną metodą redukcji stresu, szczególnie jeśli jest stosowana razem z metodami fizycznej relaksacji, np. z głębokim oddychaniem.

Niektóre czynniki środowiska mogą być relaksujące, podczas gdy inne mogą być stresujące. Zasadą stojącą za wyobraźnią w redukcji stresu jest możliwość używania wyobraźni do rekreowania miejsc lub scen, które są odprężające. Im intensywniej wyobrażasz sobie miejsce lub sytuacje, tym mocniejsze i realistyczniejsze będzie przeżycie.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:58:16+01:00
Wyobraźnia to umiejętność tworzenia sytuacji nie mogących zaistnieć w rzeczywistości