Odpowiedzi

2009-12-09T18:57:03+01:00
Moim największy chodzącym mi po głowie ideałem dziewczyny to;
-czarne oczęta
-zgrabność
-długowłosa blondynka
-długie nogi
-kręcone włosy
-szupła
-miła
-sympatyczna
-z poczuciem humoru

mam na dzieje że pomogłam ;]
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:52:10+01:00
Moim wymarzonym ideałem dziewczyny jest wysoka, szczupła blondynka o pięknych błękitnych oczach, w których spojrzenie zatapia się na długi czas. Powinna być miła i sympatyczna, mieć poczucie humoru. Muszę mieć z nią dobry kontakt, a przede wszystkim, mieć o czym rozmawiać, a nie żeby nasze spotkania odbywały się w ciszy. Źle jest, gdy dziewczyna myśli tylko o całowaniu. Powinna czerpać inne korzyści z tego, że jestem jej chłopakiem, a nie tylko jako obiekt do obcałowywania. Wszystko dostępne, ale w granicach umiaru. Dobrze by było, gdyby nie robiła z siebie "plastiku", ani też nie była emo. Powinna mieć swój własny styl. Idealnie by było, gdyby używała słodkich perfum, od których zapachu można rozmarzać bez końca.
8 4 8