Dwie działki, każda w kształcie prostokąta, mają równe pola. Łączne pole tych działek wynosi 6400m kwadratowych. Jedna z nich ma długość 80m, a szerokość drugiej wynosi 50m. Ile metrów siatki potrzeba na ogrodzenie każdej z działek?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:59:37+01:00
2P=6400
P=3200

a1=80
b1=x
P=80*x
3200=80x
x=40=b1

a2=x
b2=50
P=50x
3200=50x
5x=320
x=64=a2
2009-12-09T19:13:38+01:00
6400m: 2=3200m

80m+80m+80m+80m=320m
320m+(4x60m)=560m.
4 5 4