Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:58:15+01:00
2√5+3√10+5√5-7√10=7√5 -4√10
2(2√2-3√3)=4√2-6√3
4(√11+2√11-5√11)=4√11+8√11-20√11 = 12√11-20√11= -8√11
2(√3+5)-3(√5-√3)=2√3+10-3√5+3√3 = 10++5√3-3√5
2(√2-5√5)-5√2+2√5=2√2-10√5-5√2+2√5=-3√2-8√5
√2(√3+√2=√6+2
1 5 1
2009-12-09T19:51:33+01:00
2√5+3√10+5√5-7√10=7√5 -4√10
2(2√2-3√3)=4√2-6√3
4(√11+2√11-5√11)= -8√11
2(√3+5)-3(√5-√3)= 10++5√3-3√5
2(√2-5√5)-5√2+2√5= -3√2-8√5
√2(√3+√2= √6+2
1 5 1