Narysowano trzy proste tak, że każda z nich jest prostopadła do danej z pozostałych. W takim razie:
a) wszystkie proste przecinają się w jednym punkcie
b) dwie z tych prostych są równoległe
c) proste te przecinają się w trzech punktach
d) dowolne dwie z tych prostych mają wspólny punkt

2

Odpowiedzi

2009-12-09T18:58:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:59:12+01:00
B) dwie z tych prostych są równoległe
5 4 5