Odpowiedzi

2009-09-06T08:50:41+02:00
A)
a/x=b/c mnożąc na krzyż otrzymujemy ac=bx czyli ac/b=x
b)
x-³/₂ = x/3 (2x-3)/2 = x/3 |*6 3x-9=2x x=9
c)
²/₅ x = x+¹/₃ | *15 6x= 5x+¹⁵/₃ x= ¹⁵/₃
d) x/4=3/5 | 4 x=12/5
e)
2x/5= 2,5/5 2x=2,5 x=1,25
3,2/x=8/5 3,2/8/5=x 2=x

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T09:11:26+02:00
A) ac/b=x
e)3x-9=2x x=9
f)x=5/3
g) x=12/5
h)x=1,25
i)2=x
  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T10:15:34+02:00
A) ac/b=x
e)3x-9=2x x=9
f)x=5/3
g) x=12/5
h)x=1,25
i)2=x