Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:02:05+01:00
Romb ma po dwa kąty jednakowej miary.
Jeden kąt - 125 stopi.
więc drugi też.

360 stopni - 125 razy 2 = 110
110: 2 = 55


dwa maja po 125 stopni
kolejne dwa po 55 stopni
2009-12-09T19:06:08+01:00
Jeden zewnętrzny kąt - 125°
180 - 125= 55° - to jest wymiar dwóch kątów ostrych z rombu.
Teraz pozostają nam dwa rozwarte, czyli:
360 - 110 = 250
250 : 2 = 125°

Dwa kąty rozwarte - 125°
Dwa kąty ostre - 55°