Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:02:16+01:00
Fotosynteza-jest to proces w wyniku którego pobierane zaostają substancje odżywcze
oddychanie-jest procesem, podczas którego zostaje uwolniona eergia zz pokarmu
2009-12-09T19:36:43+01:00
Poruszanie sie to przemieszczanie komorki , oddychanie całą powierzchnią ciała , odżywianie u roślin samożywne ( fotosynteza) odbieranie bodźców np soli mineralnych